پاکدشت | دیدار سرپرست کمیته امداد با رئیس بهزیستی

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی حمید آرونی سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) با رئیس بهزیستی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، آرونی سرپرست کمیته امداد امام (ره)   با حضور در ستاد بهزیستی شهرستان ضمن عرض تبریک هفته بهزیستی از همراهی، همدلی و هم افزایی روز افزون بهزیستی با کمیته امداد حضرت امام (ره) تقدیر و تشکر کردند.

نادره افشارها ضمن تاکید بر تعامل و هم افزایی بین بخشی با دستگاههای حمایتی در راستای بهبود و ارتقاء سطح کیفی خدمات گفت: برای تحقق اهداف مد نظر هر سازمان و نهاد نیازمند افرادی حاذق، توانمند، متعهد و متخصصی در زمینه های کاری هست که این امکان به خوبی در هر دو دستگاه نمود عینی دارد.

نادره افشارها  با اظهار این مطلب که فعالیتهای تخصصی و حرفه ای سازمان بهزیستی بر کسی پوشیده نیست خاطر نشان شد: تنوع خدماتی که از طریق بهزیستی به افراد تحت حمایت ارائه می شود  نشان از گستردگی و تکثر افراد نیازمند دارد که بحمداله تمامی این نیازها با کمک مددکاران کاربلد و دلسوز احصاء و درکمترین زمان ممکن یاری رسانی می گردد.

رئیس بهزیستی با اشاره به برخی از خدمات و فعالیتهای سازمان بهزیستی در قبال جامعه هدف و همسویی وظایف و امورات مشترک بین کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی گفت: بحمداله در سایه توجهات الهی و تشکیل سازمانها و نهادهای حمایتی در حمایت از اقشار آسیب دیده، محروم و نیازمند، خدمات بسیار متنوع و گسترده ای  ارائه می شود.

کد خبر 113345

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد